090930

fortfarande sjuk men inte alls lika mycket !
Har lite snuva annars mår jag bra, det var tur att jag skippade fotbollen igår, om jag hinner bli frisk så går jag troligt vis på fotbollen imorgon annars kanske jag inte får spela i helgen ?!
eller jo det borde jag, jag har ju redan anmält mig, jaja.
Hämtade posten förrut och såg att jag hade fått min iPod docka o fjärr !
jippie, kanske ska ladda in lite ny musik ? vi får se :)
Nu hade jag tänkt mig att plugga nu ( Engelska, Geografi, No ) sen har vi hemkunskaps prov i hemkunskap o det är att man ska laga mat, hahaha lycka till ?

ha det gött

Kommentarer
Postat av: G'

undra vad douglas har valt för mat!

alltså till hemkunskapsprovet.

kommer få damp ifall det är nått äckligt!

2009-09-30 @ 16:07:38
URL: http://gassias.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback