Foton - Vässarö

Tittar på gammla bilder från Vässarö, 2 år sedan.
Saknar min gammla klass över drivet, fast ändå inte.
Jag har bara nya kompisar i min nya klass, förrutom Karro.
Det är ju 'vi' Jag - Karin - Celine - Karolina - Gassia - Emma b.
Som jag är mest med i skolan, och träffar Johanna nästan alltid varje dag !
men då, det var helt annorlunda. Jag och Karro, var bara med killar. körde eget.
helt sjukt !


haha, på väg hem från bussresan


Titanic lekte jag och Karro på vägen hem



Mjukisar på disco ? :O
Jag längst till vänster


Jag och Karro ägde på att paddla. och öhm ? sög på segling ? haha !!

 

Nu får ni inte se mer, det är typ över 100 bilder så tänker ändå inte lägga ut alla :)

xoxo, Matilda


Kommentarer
Postat av: Céline

asså shhiiiit ingen smink ii 5an asså jag hade fan puder dåå haha

2009-09-20 @ 21:14:22
URL: http://ourthing.blogg.se/
Postat av: karolina

haha, vi hade det bäst <3 :)



det är inte vi som är konstiga celine... x) <3

2009-09-23 @ 18:00:55

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback