Godnatt !

Nu ska jag bara fixa det sista ( dvs. borsta tänderna städa undan lite ) sen ska jag bums säng. Det är tur att vi har sov morgon imorgon, jag kanske hinner med ett inlägg på morgonen om jag inte är jätte slö, annars kommer jag nog plugga innan jag sätter på datorn, så det kommer kanske inte vara bästa uppdateringen men ni grejar väl att kika in i alla fall ? :)
Vem vet jag kanske uppdaterar jätte mycket nu bara för att jag sa att jag kommer inte sitta vid datorn så mycket förns på kvällen (a)

haha, vi hörs imorgon


Emma och Jag Januari 09

Kommentarer
Postat av: Céline

haha bums i säng???

2009-09-22 @ 22:05:03
URL: http://modeikonerna.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback