091208

hallå där kött och blåbär :)

Nu sitter Karin här med mig och sjunger så vackert, haha vi över lite till Lucia saken samt välja kläder ;)
Idag hade vi elevensvaal ( lärarensval ). Tråkigt men kul. Det tråkiga är att jag hamnade typ med världens sämsta grupp med sämsta låten !
det bra är  att jag hamnade med en så pass tråkig grupp så man garvar ihjäl. Trummisen tar i som fan, gitarren med. Basen tar det lite chill ;)

Det är fett najs vi börjar 8.30 - 14.00 sen på fredag har vi ingen hemkunskaaap :D så vi slutar på fredag 11.30

Tack och hej


Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

kött och blåbär, det var något nytt den har jag inte hört förut ;D

2009-12-08 @ 19:21:03
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback