091210

tjohej !

Fullt upp idag och imorgon. Idag slutade jag 13 men sprang hem fort till lina sedan var det Lucia genrep som tog typ 2 timmar. Och efter det blev det fotboll, och nu sitter jag här ;)

Vi ska sammlas 7 imorgon, det betyder att jag måste gå upp 05.20 för att hinna sminka mig och klä mig till tomte osv !
hehe, jobbigt jobbigt. Livet är hårt ibland. En till sak. Om vi har lektion imorgon jag kommer lacka UR.

I alla fall imorgon ska jag julhandla med Karin och Johanna ändrat datum pga Johanna som skulle jobba :O xP
haha, anywaay. Karin kom inte till skolan för att hon var ''sjuk'' x) haha ( pga att hon inte vågade redovisa kanske ? :P )

hihi.


updatering: Btw. Det är skit äckligt jag har fått utslag i ansiktet av något :O
Jag blir rödflammig med jätte många vitabölder som kliar :S Jag har två 'hypoteser' om vad det kan vara x)
Antingen en smink grej eller Pepparkakor :O

hehe, men jag tål pepparkakor det vet jag. Bara att dom här är ett ''nytt'' märke xP

Kommentarer
Postat av: Elin S

ååh tack, din är super fin :D

2009-12-10 @ 19:52:13
URL: http://skaantz.blogg.se/
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

tack du! :)

2009-12-10 @ 19:59:17
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra kväll? / fröken bitterfitta

Postat av: e

fin blogg :)

2009-12-11 @ 12:47:32
URL: http://ellehansen.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback