Svar på kommentar !

Fick nyligen en kommentar om vart jag gjorde min header !
och då tänkte jag att ni alla skulle kunna få veta det !
Jag gorde min header på den här sidan.
Man väljer bakgrund, laddar upp bilder sätter dit olika stickers !
Något jag skulle kunna rekomendera till er ''nybörjare'' eller er som inte har något speciellt program mer en paint !
Själv har jag också som en extra grej bara för att fixa mina bilder (har inte fixat någon bild i bloggen en)  använder jag ett program som heter Picasa 3 som går att ladda ned här.

Hoppas ni blev nöjda med svaret !


Kommentarer
Postat av: julia- GRATTIS!

GRATTIS. Du är utvald till att bli en av finalisterna i min veckans blogg, nu är det bara att fånga röster, lycka till! mer information hittar du i min blogg!

2009-07-05 @ 21:07:29
URL: http://juliaee.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback