091101

Ny månad idag. Vaknade för 30 minuter sen, haha direkt när jag vaknade så gick jag ut. Jag och Malin gjorde en hög med löv och sedan hoppa i den. Det var ju sådär lagom kul. Men idag kommer jag nog lägga in lite bilder om jag hittar Kamera sladden!

Idag ska jag bara slappa, kanske städa eftersom mitt rum ser ut som s h i t just nu. Hah, igår när jag kom hem så var det ingen vaken så jag fick vänta tills någon kom okej det tog 5 minuter men ändå. Sedan satte jag mig i soffan och låg där helt död tills 12.45 av att det var mat, sen så åt jag mig pigg på godis och såg på en film som hette Polisskolan, skit rolig x)

Nu ska jag typ äta lunch eller något jag är jätte hungrig, har faktiskt inte ätit frukost än !


Kommentarer
Postat av: emma

lägg ut bilderna från fetsen!

2009-11-02 @ 16:06:44
URL: http://emmabergstroms.devote.se

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback