091102

hej alla, sitter här och övar till matteprovet går sådär. Har inte hittat min kamerasladd en.. Eller jag har en men den är trasig och jag vet inte riktigt vart min syrras är. Får väl snooka runt lite där. Ni ska få bilderna så snart som möjligt !

Ikväll ska vi se klart på djävulen bär prada eftersom mamma inte ville se klart igår. haha fast jag kolla lite i alla fall, men inte så mycket. Måste fortsätta med mina ekvationer nu och sedan ska jag kanske försöka läsa ''tillsammans'' boken som man typ ska läsa för att vara lite duktigare. Måste också skriva en fakta text, men vet inte vad för fakta jag ska skriva om.. Kanske något djur vi får se !


Kommentarer
Postat av: Céline

hur får du så många besökare??<3

2009-11-02 @ 17:01:16
URL: http://modeikonerna.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback