091104

tjeenare :P
haha idag hade vi redoviisning och det var feeett med pinsamnt -.-
Jag kollade på gassia och hon gjorde något värsta konstigt och då kom jag av mig och alla typ glodde sen vare tydligen mitt fel att vi inte fick ++ x)
haha skyll på mig du men jag kan inte rå för att man har kompisar som gör roliga grejer xP
hahaha, fast jag gjorde det bara värre för mig själv, jag sa typ fett högt att jag kom av mig. Haha jag hatar att ha dåliga egenskaper :S

Imorgon är det lång dag. Céline valde att gå på ett möte för att missa skoldan, haha jag skulle inte våga att gå dit själv x)
Seeen så gick jag hem med Johanna inte så mycket mer att säga ska plugga till matteprovet imorgn shit. måste plugga eng glosor och no regler för hör på allt xP

Kommentarer

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback