091107

Märklig dag.. Jag och Karin gick till Johanna, vi skulle tydligen träffa hennes pojkvän, haha Jag Karin och Linnea fick vänta i typ 1.30 timme på henne när hon sa 30 xP
Vi är så snälla, hahahah sen var Karin fett taskig när han kom hahaahah.

Karin: När är farsdag ?
Jag : ehm, imorgon typ
Karin: okej, haha jar har inte köpt något
Jag: hah, okej
Karin: förra gången köpte jag rosa strumpor till min pappa, Jag fick dom, han tycker rosa är bögigt.
Jag: ( garvar ) och säger nej vad taaskigt x) Det sitter faktiskt en här inne med rosa tröja ( Jojos pv )
Karin: ( jätte röd ). Ojsan, ta inte illa upp det var min pappas åsikt ( något liknande ).
Jag: ( garvar fortf ) .


hahah, sen så skratta jag typ hela tiden av olika saker som hände x)
hahaha det söög att inte jag Karin och Linnea vågade göra den där saken och sen den andra xP


Kommentarer
Postat av: karin

hahahah humor x)

2009-11-10 @ 13:08:51
URL: http://modeikonerna.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback