091111

Idag tog jag vaccinet mot svininfluensan. Trodde jag skulle bli handikappad eller något liknande, men det gick bra. Fast det gjorde riktigt ont, jag vet inte om dom träffade en nerv eller något för vissa kände inget alls. Eller så är jag bara allmänt känslig ?!
jaja, det var i alla fall inte bara jag som tyckte det gjorde ont. Det gjorde ont när hon stack den och när och sprutade i det, det krampade i hela armen i ca 5 sekunder, eftersom jag inte är 13 är ( fyller i December ) måste jag ta en till dos om några veckor, hoppas det inte gör lika ont då x)

I alla fall, vi åt hos Céline idag. Nästa gång blir det nog hos mig. Hoppas pappa köpt pizza eller något då.
Hos Céline åt vi thai, mums, haha Karin typ hatar det, hon tycker det är starkt. Haha x)

Sen på matte jobbade vi typ inget vi skulle beräkna tid hur det var att gå till matsalen, busshållsplatsen och runt fotbollsplan. vi han bara med busshållsplatsen och matsalen för att en viss människa var lite trög :P

Och ja sedan var det spruta.

Kommentarer

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback