Skola

Hejhej, sitter i skolan nu. Har svenska nu, ska skriva en fakta text nu men har ingen aning om vad, Något tips ?
Skol lunchen var fett äcklig ( som vanlig ). Imorgon kanske det inte blir bästa uppdateringen, för att efter skolan ska jag och Céline till centrum. Vi ska shoppa loss haha. Nej men jag dunderar på att köpa endel. Sedan ska vi hyra film och sen hämtar  pappa mig direkt från jobbet typ 23 eller något.

Måste försöka skriva vidare nu. Sen direkt när ag kommer hem nu, så kommer jag inte hinna skriva så mycket för att jag måste plugga NO regler och Eng glosor, sedan är det fotboll.

Hejdå ha det gött ! :)

Kommentarer

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback