091004

hej alla blogg läsare !
Kommer nu berätta allt som hänt :)

Fredag: Var i Centrum med Karolina och sen när jag kom hem så funkade inte internett

Lördag: Fotbolls cup tidigt. Första matchen förlorade vi med 2 - 0 men vi var bättre jag lovar.
Sedan var det 1 timmer paus o sedan nästa match, vi vann med 3 - 0 sedan paus igen och det börja regna något otroligt. o den matchen förlora vi med 2 - 0 -.- och vi kom till B-slutspel. Åkte hem o duscha internettet funkade fortfarande.

Söndag: Fotbolls cup ännu tidigare, vann första matchen med 5 - 0 sedan paus i ca 1 timme jag åt. Sedan nästa match ( B final ) och den vann vi såklart med 2-1 :)
Så vi kom 5a lite surt att vi inte kom med i A slutspel eftersom de bara hade tur.
aja, nu sitter jag här med blåmärken på benen o en skadad svanskota, haha fick en armbåge i ansiktet också :S

nu sitter jag här med ett fungerade internett och ska ta o öva till Engelska provet ( om det går,  jag är rätt förlamad just nu )

Kommentarer
Postat av: karolina

vi måste shoppa snart igen <3 jag hittade så snygga kläder, plus att du är duktig på att kritisera (asså inte dåligt, du lixom hjälper bra x)hahah) du var skit duktig på cupen, fortsätt så <3

2009-10-04 @ 21:30:25

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback