091029

hejhej, förlåt förlåt för dålig uppdatering nu är det SKÄRPNING !

Nu på morgonen var jag ute med Lina ( min hund ). Skit jobbigt hon såg en hare x )
whatever idag ska jag ha hemma mys som jag haft typ hela veckan men i alla fall det blir ju a big pary imorgon.
Hehe, fick en kommentar om att hon inte fatta hur jag skulle se ut, jag ska vara med Celine ( du vet när man var ihop ) ex kvinna ? ex make ? aja jag vet inte x) och vänninor vi båda är ex grejen och vi är som bff.. Skit konstigt men ni kommer ju få aas mkt bilder ( måste bara ladda kameran annars blir det inte mycket bilder -.- )

Senare mot dagen blir det dagenslåt och dagens outfit :)

Kommentarer
Postat av: G'

yeaaaaaaaaaaah praty tomorrow! :D<3

2009-10-29 @ 10:20:40
URL: http://gassias.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback