I'm baaack :)

Har inte skrivit på länge pga att jag varit bort rest men tänkte nu bara höra av mig, hoppas på bättre uppdatering på lovet, har lov på fredag så det blir kul :)
Idag var vi i stan med klassen haha museeum, det var väl rätt interesant men kunde inte kosentrera mig eftersom det var  så himmla varmt. Nu sitter jag vid Facebook och gör en massa läxor samtidigt, kan min uppsats till Tyskan och nu ska jag börja med egelskan x)
haha men i alla fall idag ska Celine slinga håret blont ( sin naturliga färg ) så hoppas det blir bättre en förra gången xD <3

hahah förlåt för mina slarviga stav fel men har ingen ork att ändra -.- x)

Kommentarer
Postat av: Céline

blev mkt bättre

2009-10-26 @ 16:44:57
URL: http://modeikonerna.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback