Hemma

Kom hem för ett tag sen från släkt träffen, det var faktiskt väldigt roligt att få träffa alla kusiner och så igen. Men samtidigt så kunde det bli så otroligt pinsamt, jag vet inte varför. Det är också ganska coolt att det gått 4 generationer, Jag menar farmor och farfar har ett barnbarns barn! Det är lite coolt. Hon är verkligen jätte söt, så enormt stora blåa ögon!

Vi tog släkt foton också, har inte sett dom en men hoppas i alla fall att jag inte blev skit ful som jag kände mig.
Tänker ändå inte lägga upp den här!


Men nu har jag upptäckt en grej, jag bloggar senare!

Kommentarer
Postat av: k'

JOOO lääägg upp släkt fotonaaaaa (a) ;P <3

2010-08-08 @ 18:48:32
URL: http://kaeris.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback