Myskväll

Karin gick för ungefär en halvtimme sen. Vi såg på en jätte dålig film som hette Empier, det börja dåligt sluta dålig. Ganska synd igentligen, men vi hade väl ganska mysigt. Tjocka oss med en varsin påse chips o läsk. Ganska synd eftersom vi skulle få magrutor innan skolan börja, men jag tror inte man kan få det på 5 dagar tyvärr. Väldigt onödigt inlägg men jag känner att jag inte bloggat så mycket idag. Men jag har helt enkelt inte haft tid idag. Vi får hoppas på att det blir bättre imorgon!


Detta är i alla fall ingen film jag rekomenderar, så se den inte.

Kommentarer
Postat av: <<<<<<<<

2010-08-13 @ 09:03:22
Postat av: Olivia

Nice blogg!!

2010-08-13 @ 09:04:11
URL: http://mypinksite,blogg.se

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback