Onsdag morgon

Godmorgon för er som är vakna, själv har jag varit vaken sen halv 8 eftersom byggarbetarna har ringt på dörren, hunden har skällt, massor. Också har såklartborren dragit igång hos byggarna, herregud alltså. Jag kommer inte få sova ut någonting nu innan skolan, det är väl det man behöver?

Idag så ska jag till Karin och ladda över lite bilder från min kamera till hennes dator, sen ska vi gå till mig och ladda över bilder från hennes kamera till min dator. Sedan kommer vi vara hos Karin, och då kommer även Karolina. Vi ska nita våra kompis jeans (JMK).

Just nu så sitter jag och skriver in lite skit i kalendern, funderar också på att gå ner o äta frukost.. Eller något.



Två bilder tagna här om dagen när det åskade och blixtrade något otroligt. Bilderna är dagna med min digitalkamera men ni kan ju se att det lös upp hela himlen i alla fall.

Jag har tappat min kamera i vattnet så den är rätt bäng om man säger så...

Kommentarer
Postat av: k'

tuffa bilder ;D

2010-08-11 @ 10:09:24
URL: http://kaeris.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback