Släkt träff

Godmorgon!

Jag vaknade nyss av att mamma kom in i rummet och slängde in ren tvätt. Tack för den liksom?! Nej men idag ska vi till något ställe och äta lunch med släkten, och jag har 1 problem. Jag vet inte vad jag ska ha på mig, jag har ingen blekaste aning! Det är en aning jobbigt ska ni veta.

Annars idag har jag ingenting för mig vad jag vet, jag ska försöka fixa en tillfällig design eller något.

Juste för er som inte visste så lagade jag också min dator igår! Jätte skönt, och jag känner mig teknisk också.
I alla fall så laddade jag ner msn på direkten som jag saknat så mycket, haha. Kollade genast mailen och det visade sig att jag hade fått en jävla massa mail från facebook. Förstår inte hur de orkar skicka ut massa mail om varenda ny grej som händer..


Kommentarer
Postat av: k'

haha härrejävlar det där är många mejl ;)

2010-08-08 @ 19:00:23
URL: http://kaeris.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback