100201

Hahaha!
Ida gar det hänt 3 roliga/pinsama grejer.
1.
Innan svenskan så var vi inne i klassrummet brevid och försökte ta sär bilder med laptopsen. sen så jagar min hanledare ut mig. Sen precis när vi börjar så hittar inte jag min mobil så jag typ bah; CELINE RING MIN MOBIL!
haahahahaaha, den låg inne i klassrummet där dom hade lektion och läraren blev skit arg på sina kill elever för att hon trodde det var dom som skojade x)
(låter kanske inte roligt, men det var det då xD)

2.
vi gick ner till luckan där vi skulle träffa några men dom kom aldrig så jag satte mig på en stol och låsades att jag var 'fet' så jag fastnade i stolen :O Så jag hoppade omkring där. Sen när jag slutade sa jag; men varför kommer dom inte? :O
C o K bah; Dom har redan varit här. Dom har redan kramats.
jag bah; vaaaa neeej? x)
så jag missade alltså hela skiten när jag gjorde det + att det måste sett hur kul ut som helst :(

3.
vi skulle gå hem och jag bah; men dom kan inte kommit långt då ju!
CoK; nä :O
Jag; hallå vänta på miiig springer typ 10 meter ( asså jag skulle vara celine ).
Så står dom där, och jag halkade!

hahahaha, snacka om att Celine o Karolina garva ?
Man har ju sina skämma ut sig tider :S Februari verkar vara min -.-

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahahaha fattar inte riktig XP

2010-02-01 @ 13:58:42
URL: http://johannaduring.blogg.se/
Postat av: Gassia

hahaha håller med johanna, fattar nada XXD

2010-02-01 @ 14:06:17
URL: http://gassias.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback