100209

Hola!
Laddar in lite låtar/skivor på iPoden, haha!
Och läser igenom alla verb, haha omg typ 300. Måste plugga hela dagen idag (lycka till). Nej men det kommer gå efter jag laddat in lite låtar.

Omg fett pinsamt idag!
hahaha, ska inte gå in på detaljer men asså jag lyssnade på iPod o så sa jag något väldigt privat så stog han bakom hahaha!

Tror inte han hörde, lr jag vet inte. Hoppas inte i alla fall.

Sen så var det lite random skulle gå i ner till cafeterian sen upp mot sexorna till oss. Och då gick jag där o hahah när jag skulle öppna dörren så går den inte o få upp. Hahaha, Celine , Karolina o Karin står typ 2 dörrar ifrån o as garvar. hehe, det var ju några där också som jag ''kände'' om man säger så. och jag står där helt störd o försöker få upp dörren, sen så sparkar jag på den o bah; fuuuck. hehe får gå runt hela skiten.

Sen när jag gick runt så höll dom på med dörren. hahah fan jag måste vara svag lr så var den låst! x)

Ooooch sen så ringde jag ett nummer som stog på ett drivkärleks brev, hahah!

Kommentarer

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback