100216

Vaknade upp med att vara jätte konstig. haha. Ont i halsen hes och ja, jag mådde inte så bra helt enkelt. Så jag skippa skolan idag.

Har pluggat lite matte, har tagit en paus nu. Men ska fortsätta snart igen.
Celine vi måste ha våra CP mobiler imorgon!
Vi ska ju ha prov imorgon, så det känns bra o ha det överstökat. Men jag mår redan bättre nu :)
jaja, på Torsdag blire Romme. Ska sitta med Karin på bussen :D Vi kommer ha jätte kul (a)
fast Celine o Karolina ska ju sitta breve med :P I alla fall, ska be pappa köpa godis och cola osv + hämta ut mitt kort :D


Kommentarer
Postat av: karin

Celine hade int sin mobaajl :( <3

2010-02-26 @ 16:23:35

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback