100220

Vaknade ganska tidigt idag, har fixat o trixat med min fot. haha nej, men jag har gjortrent stick såret o sprayplåstrat och plåstrat :D xp
Har även smsat med Karolina hela morgonen, shit måste nog tänka lite på hur mycket sms jag skickar iväg igentligen.

Idag måste jag städa mitt rum. Det blir ju sportlov om en vecka och då åker man till Sälen.
Ska åka snowboard då, jag har blivit käär i flera brädor/skor/bindningar (lr vad det heter)

Men ska lära mig åka först :)
har åkt 1 gång, och kan typ.. ööh? nääääästan svänga :)


hahaha, den var rolig :)

Kommentarer
Postat av: karin

as snygg snowboard :)<3

2010-02-26 @ 16:27:39

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback