100110

Idag blir det mys eftermiddag hos Johanna. Istället för myskväll blire myseftermiddag ! :)
Var och shoppade igår med Karin i Kista. Blev ett par leopard tights (ääälskar tights. Vad har hänt med mig ?)
Och Karin köpte typ silverringar :)
Sen så gick åkte vi hem till Johanna med buss. haha det var lite pinsamt när busschaffören sa i microfonen ''Kan ni tjejer längst bak komma fram med era buss biljetter?'' haha x)

Skolan börjar på Tisdag.. Vill inte, vill inte, vill inte.

Jaja, tillbaks till myseftermiddagen ni kommer nog få en blidbomd !

igår tog vi dom här ( alla rediskerade )











¨
Den här bilden på minner mig om någon LIDL reklam x)





hahah, min blogg, jag bjuder ;)

Om ni undrar varför det ser så ''uppställt'' ut så äre så här att Johanna har typ en fotostudio i sitt rum skit kul :D

På bilderna ser ni även vad jag hade på mig igår :P
( Ed hardy kofta
  Kan dee linne
  Jeans tights
)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Cooooooolers! :D:D

och bilderna finns snart på min blogg me men oredigerade :D <3

2010-01-10 @ 12:45:07
URL: http://johannaduring.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback