100118

Känner mig jätte duktig för att jag vakna av att telefonen rang.. Att jag alltid ska bli så trött av att göra läxor. Jaja, får väl vänja bort det. Men läste ändå ganska långt! Ska läsa ca 20 sidor om dagen har jag räknat ut och det blev 30, men det är bara bra eftersom folk typ redan läst ut boken.. Som Celine. haha :)

I alla fall, ni undrar säkert hur det var att åka pulka.. Jätte roligt, nej ? haha i sexan var det kul. Nu var det dö trist. Dessutom kände jag mig jätte patetisk med hjälm när jag såg 1-2 åringar som åkte samtidigt utan! hehe, jaja. Det verkar ju bra för skallen i alla fall. Haha på slutet åkte jag o gassia ner på rumpan på isbanan med hopp. hahah det gick jättefort o man hoppade ju lite xP Fast om man åkte med pulkan som man igentligen skulle gjort så dör man ju, haha. man flyger iväg o slårsig x)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Gillar inte ljudet av när telefoner ringer. :S

Speciellt inte på morgonen.

2010-01-19 @ 12:36:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback