100125

Har precis slutat läsa svenska boken fast den är inte utläst än xp. Haha, tror jag råkade somna :S
Anledningen till varför var att vi var ute i 2 timmar med NOn och jag frös ihjäääl okej, jag hade vantar men ändå. Så jag gömde mig under täcket o börja läsa.. och sova.

Celine är fortfarande sjuk och jag har givit henne jätte bra tips x)
om att hon ska gurgla ett glas vatten med salt i och sova med mycket kläder så hon svettas. HAHA vette fan om det funkar men det stog på några sidor att man kunde göra så. Sök på typ lindring mot halsont lr något ;)

Hon sa att det hjälpte lite så jag är lite duktig på sånt :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Om ens huvud känns som sten då? :P <3

2010-01-25 @ 17:34:43
URL: http://johannaduring.blogg.se/
Postat av: Céline

hah du är jätte duktigXD<3

2010-01-25 @ 19:27:11
URL: http://looool

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback