100127

Wohooo, hehe ^^ Kollade just mina låtar på iPoden, lyssnat på min favorit låt som jag la till Igår eftermiddag 82 gånger x)

Har snaart gjort matte läxan, sen ska jag plugga engelska ord o göra klart svenska frågorna!
Behöver inte göra allt idag, men kan vara bra o ha gjort.
Är dock skita nervös för imorgon, ska till tandläkarn och alla säger att det är piss äckligt med lera i munnen!
Det är det jag ska göra, jag ska få en sexig tandställning fast limmad i 2 år?!

Hela högstadiet kommer vara förstört xD

'
bild från google


Kommentarer
Postat av: Julia

haru rels???

kika järna in på min blogg också!!

2010-01-27 @ 16:41:51
URL: http://juliaaasliv.blogg.se/
Postat av: karin

vi får vara geeks tsm, fast jag ska bara ha i ett eller ett o ett halvt år ;)

2010-01-27 @ 17:05:45

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback