21.18

Sitter här o gör ingenting, har precis ätit Ben&Jerry's :')

Jag fick ägg på skon idag, haha. euw. Fråga mig inte rikgtig hur det gick till, men han kastade och splash så stänkte det ner skorna, fast jag garvade ett tag för att celine fick en stor fet gul fläck på skon x)

Sen så blev jag sur för att jag också hade fått.. haha innan kom vi på en 'svordom' ''KK''. Kan misstolkas på minst 100 olika sätt, men min o Celines är 'bäst'.



ps. CP måste plugga SO har tydligen prov på Måndag :S ds.


Kommentarer
Postat av: Céline

hahahahahahaha!! Min sko är i tvätt makinen nu. Den stank när jag kom hem igår EUUUWXD KK är så bra hah

2010-01-31 @ 14:28:45
URL: http://mjallby.blogg.se/
Postat av: Gassia

haha, jag skulle slagit ihjäl Mattias om jag var er...men inte så lätt med tanke på lång och stark han är XXD

2010-02-01 @ 14:07:30
URL: http://gassias.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback