Kategorier

Hahaha, har kollat bland mina kategorier även tagit bort!

Dom kategorierna som är jävligt sega är Outfit, shopping (visa vad jag köper, har ju faktiskt köpt endel men typdligen inte lagt ut) xD. Sen är det ju då 'frågor och svar' men jag tror inte jag fått någon fråga, om inte annat om jag ska ha frågestund men det får nog vänta lite :)

Dom 3 kategorierna måste jag nog skärpa mig lite med!
hahaha, det jag också tänkt på i dagens outfit är att jag visar typ samma kläder även fast det är långt mellanrum.. Favorit kläder ?
hahaha nej verkligen inte. Så jag känner nu att jag också måste variera mellan alla kläder som ligger (begravda?) i garderoben!

Kommentarer
Postat av: Mamma

haha that's goood :)

2010-01-15 @ 21:29:13
URL: http://johannaduring.blogg.se/
Postat av: karin

Nice :)

2010-01-16 @ 10:36:50
URL: http://gulligak.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback