waah

Nu är jag tillbaka efter en hel dag med träning!

Det började med att Johanna kom vid 13 ungefär o då satte vi igång på direkten vi gjorde jätte många övningar bla 10x10 armhävningar o situps, och sånt. I ca 2 timmar. Sen så blev vi trötta för vi gjorde snabba fötter i en 6 minuters låt :O Fast vi blev ju lite trötta o tog typ 10 seks pauser ibland men i alla fall. Det är skit jobbigt!
I alla fall efter det så slutade vi, vi tog en låt och varvade ner, sen så stretchade vi i 1 timme x)

Det är min dag helt enkelt. Nu ska jag plocka undan alla 10 tals kläder jag har på golvet o kanske måla naglarna! :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: Ja det är alltid kul att få flera besökar:)

2010-01-17 @ 17:44:38
URL: http://toppenbra.blogg.se/
Postat av: josefin

Åh jag behöver också ta tag i träningen!

2010-01-17 @ 18:49:54
URL: http://josterholm.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback