det är lördag!

och jag ska spela match om några timmar!

Igår var ju bara 1 jävla pannkaka.. Vi cyklade till centrum, Karin köpte hårfärg. vi cykla hem till karolina. Vi färgade karins hår, PANNKAKA! det blev orange/blond randigt. Vi cykla till ica och köpte en SNYGG hårfärg (Poly blond). Vi cykla hem till mig, jag färgade karins hår, när det hade gått 25/30 minuter så tog vi av handduken och kollade, det var platina blont! sen när vi sköljde ur det så blev det bara brunare och brunare. När vi blåste och det var klart för resultat blev det vitt/gult/orange/brun flammigt. Man bah; WTF? + att jag satt lite i min lugg som är nu ytterst lite blondt och ganska orange XD

aldrig mer, aldrig mer. en lång historia kort säger jag bara! hoppas ni hade en rolig fredag ;)

Kommentarer

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback