Goddagens!

Det är fredag!! 
 
Tänkte bara berätta det jobbigaste på hela dagen. Det var så här att jag gick hem från skolan, det kändes som att det tog typ år. Sen när jag satte nyckeln i hålet så kom jag på att jag cyklade. så jag behövde gå hela vägen tillbaka till skolan för att hämta cykeln så den inte skulle bli misshandlad för det har redan hänt 1 gång.

Sen ikväll tror jag att kvällen kommer att spenderas hos karin med Karolina och Gassia. Vi ska typ äta pizza och se på film tror jag.


Bild från förra året på mitt cykel däck.

Kommentarer
Postat av: kaarin

haha fan vad jobbigt !

2010-09-17 @ 14:52:40
URL: http://kaeris.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback