Godmorgon Godmorgon

Går dagen med Elin vad jätte kul! Vi började med att gå hem till en annan Elin. Det var kul, i alla fall mot slutet. Sedan gick jag och Elin hem till mig, shit vad kallt det var! hade ju nästan inga kläder på mig. eller okej, jag hade ingen jacka/tjocktröja. Så det har nu gjort så jag blivit sjukare, men jag måste på knytisen ikväll. Det är ett måste!

Tyvärr så glömde vi ta massa bilder som vi hade tänkt oss, eller asså vi glömde kameran hemma.

Men hos Elin tog vi några bjudande bilder.


Kommentarer
Postat av: k

Fett tuff bild ! ;)

2010-09-05 @ 12:39:22
URL: http://kaeris.blogg.se/

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback