Måndag

Hej då länge!
jag vet att det är jätte tråkigt att läsa om mina dagar, men jag måste liksom skriva av mig! Jag har No prov och HK förhör den här veckan + att idag hade jag SO prov. So-provet gick inte så bra, men jag blir nog godkänd i alla fall. Sen dagens höjdpunkt var att få gå hem och att jag fick VG+ på tyska grejen.

Lite saker som hänt under tiden jag varit borta; Jag har sökt in till Frankfurt och väntar med spääning för att se om jag kommer med eller inte, de tar med 5 tjejer 5 killar. Tycker faktiskt min skola är riktigt rolig/snäll som gör sådanna saker. Vi har även tagit ut 10 / 12 pers till USA. Men i alla fall får reda på svaret om 7 dagar tror jag.

Planer för veckan; Plugga, Plugga och Plugga! kanske hinner med någon fotbolls träning.. Annars så är det fotbolls DM match någon gång i veckan så jag kommer ju få lite träning!

Sedan nästa vecka är chill som en grill! celine kommer och hälsar på i slutet och stannar i 10 dagar så det kommer liksom göra så att det flyter fram. Fast jag måste plugga till Tyska provet och Svenska provet som är om ungefär 2 veckor. fyfan, jag tycker det är mycket plugg för att gå i skolan. Men man får väl se plugget som en 'hobby'. Det ska jag nog börja göra.. Det kanske flyter på lättare i plugget då.. Jaja, jag längtar as mycket till vintern.

Helgen som kommer; om det inte blir så att jag bloggar så kommer det va så att i helgen ska jag karin och Karolina fixa Karolinas snowboard! Jag har inte sett den en men hon säger att den är ful, eller tråkig. Vi ska i alla fall pimpa den med KLISTERMÄRKEN!! Jag ska leta fram lite klistermärken som jag kan skänka. Annars ska vi ju också dra till något centrum så hon kan köpa!

HA DET BÄST, PUSS!!

Kommentarer

Kommentera här!

* skriv inte att jag ska besöka din blogg, för det gör jag i alla fall om du kommenterar ;)

Ditt namn:
Spara ?

E-mail: (bara jag kan se)

Har du någon blogg ?:

skriv något !:

Trackback